lördag 28 november 2009


Hej svejs!
Är det någon som har kommit in i julstämning än? Här är det som bortblåst, jag orkar inte ens hitta alla stjärnor och mina goa Maileg tomtar, puh va trött jag blir på mej själv!!
Det är skyltsöndag i morron så jag får väl gå ut och kolla efter nya stjärnor och har jag tur så kanske jag blir påverkad av alla skyltfönster, tomtar och julsånger jag också, hihi.
Idag har vi varit på auktion, hade sett ett bord med 6 stolar som såg skapligt ut men det var inte som jag hade hoppats på när jag såg det i verkligheten. Vi får väl spåna vidare tills vi hittar det vi vill ha. Jag vill visa bild på vårt duvslag nu när det är klart, ja nästan i allafall. Det ska gjutas kring sockel och så ska det läggas kullersten och lite små tjusteringar men det får vänta tills nästa år. Vill tacka min älskling för att han är så snäll och ställer upp på alla idéer och påhitt som jag kommer med.
Nu får ni ha en go och glad lördagskväll!!
Kram Mona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar