söndag 1 november 2009

Söndagskväll







Hej alla goa....

Igår var jag till Marie som har Min lilla veranda, vilket otroligt fint hus hon hade. Inredningen passade mej som handsken. Otroligt kul att hon ville ha alla glada tjejer och några killar inne i sitt fina hus. Passade på att gå husesyn och fick värsta idéerna men de ska levas ut också, och det är ju en annan femma så att säja. Tyvärr så blev jag nog lite besviken på utbudet från Frankrike som den danska tjejen hade med sej. Allt som jag hade trott och hoppats på fanns inte, det var mest trasigt porslin om jag får säja min mening. Det är väl en tjusning i sej! Jag hittade iallafall franska vinglas som jag har letat efter. Vi hann med några inredningsbutiker och lite annat också. Det blev en trevlig liten utflykt.


Kram Mona

1 kommentar:

Fias Drömmar sa...

Halloj!!!!
Jag kan inte lägga till dig på min blogglista och se ditt senaste inlägg =( vet inte varför?
Vad roligt att du hittade glas, kommer de på bild hihih? =)
Må så gott kram fia

Skicka en kommentar