söndag 8 november 2009

Dop? Bröllop?







Gomiddag!

Igår åkte vi till min hemort som ligger nära oss, för min kära broder och hans älskling skulle döpa lilla Liam som för övrigt är fasters gulligull. Har haft på känn en längre tid att de har undanhållit nåt......
Väl i kyrkan så visade det sej att jag hade rätt, de kom i in till bröllopsmarschen, Linus och Linnéa först och efter kom brudparet. De var så fina. Det var inte så långt från tårarna kan jag säja. Liam blev självklart döpt också. Sen bar det av ner till Ransäters värdshus på bröllopsmiddag med tre rätter, underbart gott.


Nu vill jag bara berätta om vårt duvhus igen, som är ett duvslag. Upptäckte att vårt hade stått på en tjock pelare och så var karusellen igång igen...Det tar ingen ände på denna följetång, men nu har jag hittat bilder på ett som liknar vårt, bild lånad där ifrån.
Lillan och maken ska på 4-års kalas och jag ska måla det stora skåpet som vi har i köket vitt. Ha en fortsatt bra söndag.


Kram Mona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar