lördag 21 november 2009

Härliga lördag...








äntligen är vi färdiga med renoveringen av köket. Nu är det vitt vitt. Hela hemmet har varit upp och nervänt med grejer och möbler överallt! Men det var det värt, det är jättefint nu. Det stora skåpet har flyttats till en annan vägg så det syns bättre nu, förut tänkte man inte på det och så har jag skalat bort allt onödigt som inte behövs. Maken har även satt golvlist kring köksskåpen, det blev hur bra som helst! Jag har också städat bort allt som inte användes i kökskåpen, fick ihop 3 papperskassar och en kartong, det blir bra till någon loppis i sommar.


Lillan åkte till storasyster igår så det har varit fullt spett här hela dagen med städning och åter städning, det ska bli gått att sätta sej ner med ett glas rött och kolla lite på burken, kanske är det nån bra film ikväll som jag kan somna till, fniss!! I morron ska jag ner och hämta lillan och som tur är så är det storloppis där, tomten kommer också med godispåsar till alla barnen. Det blir nog spännande värre för Jolie det.


Nej nu ska jag gå ner i källaren och försöka slita maken från projekten han håller på med så vi kanske kan mysa lite när vi ändå är barnlediga, hihi! Ha en fortsatt go lördagskväll.


Kram Mona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar