torsdag 23 februari 2012

Nu tar jag nya tag!




Gomorron!
Äntligen står våren för dörren och det känns härligt.
I går på min lediga dag fick mina Mårbackapelargoner ny jord och kärlek. De har jag nu haft i 3 år, och många sticklingar har det blivit som jag har gett nära och kära!

Min frånvaro från bloggandet beror på stor del att jag fortfarande är sjuk, så orken räcker bara till att "överleva" dagen. Nu efter alla så kallade diagnoser som utbrändhet, klimakteriet, depression och sist men inte minst adhd! Så visar det sej att jag har knölstruma! Har knölar i halsen, ansiktet och hals är svullet och har ibland svårt att andas. Synen har blivit så försämrad att numera måste jag ha glasögon. Proverna som togs 2009 på "cykelvärkstan" var inte bra men inget gjordes!
Ska inte måla f-n på väggen men tankarna snurrar......
Jag är oerhört glad att jag har min goa familj och fina vänner som finns där i ur och skur.

 Men men i all bedrövelse har jag på min födelsedag äntligen fått en vit Kitchenaid och blender. De används flitigt varje dag! :)
Att man kan bli så glad för så lite?!

Ha en go dag i solen och var rädda om varann!
Kram Mona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar